My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Tuesday, June 30, 2009

hari yang indah atau chenta itu indah?


nice day..but sedih baba xdpt jmpe dak misteri..dye bz..urm....dh la esk nk blek pahang..ase nk je duk kl..xnk pegi pahang..huhuhuhuhuhu...korg chat???
um..mcm2 skunk neyh jadi...pyakit mkin byk..
alhamdulilah aku dah chat dri pnykit aku..adn hope xkne lah lagi..
huhu..perit oh..huhuhu
and ade yg pegi konsert ct..well done..besh la...org kata..aku xpegi pon..xmampu uolz..hahhaa..study lagi..ade yg pegi gune duit mak bpk nk blagak ngan aku..sory la aku xpandang k..
yg berusaha dri bwh u and berjaya aku sgt2 arap jadi cam korg..korg the besh..come on..yeah..usah sendri jgn gune duit mak ayah..
hahahhaa
xpayah nk berlagak la klau korg tu setakat nk bergaya gune duit mak ayah...hahhaha.. tek k..

1 comment:

  1. i sehat je....impon tak suka org belaga guna duit parents..haha..poyoo..u kolej shahputra ke???amek fashion ke ape???leh tau..ngeee

    ReplyDelete