My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Friday, July 10, 2009

hari sabtu untuk berehat.


hari neyh rehat je kat umah..penat sangat2..assgmnt pon dh bertmbh..urm..xleh maen2 lagi..
dan yang penting aku tension smlm..adui..sakit kepala dpk2 kan..knpe org xleh phm2 ape yg aku ckp?klau xcaya ape aku ckp xpyh la nk tpn aku n tnye bkn2...
aku mls nk jwb..
aku jadi tawar aty dh nk pk dye.,.bab asyik nk desak aku je
konfius..

dan aku dh wat keputusan untuk biarkan je dye dgn dunia dye..dye layak dpt lagi elok n baik dari aku..

aku skunk xnk pk soal hati...aku nk pk study aku jer..
bye

1 comment:

  1. weh ko mcm aku jgak la.. ko asyi puaskan ati org je x gne weyh.. ape kata ko puaskan hati ko sendiri.. jgn pk pasal org len wat sakit ati ko jerk nanti.. bkn semua org kt dunia nie baik wey.. =)

    ReplyDelete