My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Monday, October 5, 2009

bila bahgia datang ade je api cemburu

salam...
kenapa bila kite bahgia je mesty ade je api cemburu makhluk2 len kt lua tu..ade je nk myibuk hal2 aku..
ellow sedar diri sikit la wei..sblm nk msk hal aku pk hal ko dlu yg blum selesai..binatang hina...


and i sedih sangat kwn baik i,atau mak hayam i qirin dgn tiba2 mnhantar msg warning kt i..ixtaw pe yg blaku sbnnrnya..
sumpah i xtaw..sedih giler..mngsi sgt2...aku xtaw ah..smapi hati dye...
ntah la..myb aku diainaya..
um..
ntah ; ya allah tabahkan hatiku ya allah...tunjukanlah sapa yg bersalah dlm hal neyh..and aku bersumpah sapa yg bwk mulut neyh akan mati..
amin..

biarlah masa tentukan..
 

1 comment:

  1. sometimes biler kiter dh berjaya akan ad org2 yg cemburu yg cuba nak jatuhkan kita dan mereka akan gunakan apa saja cara termasuk lah mempengaruhi mereka yg rapat dengan kita. bersabarlah ye. pasti ad hikmahnya.

    ReplyDelete