My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, November 5, 2009

perlukah sumanya berakhir sedetik ini?

salam..
dlm diam aku xsedar...kadang2 kita xperlu nk pcye pada chenta itu sndri..jika chenta itu mhancurkan hdp dan prsn kits sndri.??
chenta itu perangkap segalanya..inaya menjanjikan manis pada mulanya..dan berakhir dgn kepahitan..
perlukah aku trus mncintai org yg xpnh mhargai chenta aku dan bcerita ttg aku?dan tertawakan driku?adkah itu nmanya sayang?
perlukah aku..?
dulu aku amat menyayangi dye..tpi stelah ape yg blaku dan terjadi benar2 mbuatkan hatiku perit untuk mnerima chenta itu kembali...cukup2 lah ko sakitkan dan permainkan chentaku..
ya allah tabahkan lah hatiku..ko maha adil..




biarlah ku simpan suma kenangan kita...
satu yg ku pinta..ubahlah dirimu sblum sumanya terlambat..
setipa pbuatan ade pembalasannya..
whats come around must go around also..
i believe in love..but not for now..

im leave..
im done..tired of all of this...



1 comment:

  1. good luck in ur life and all the best in full fill ur dream..
    frens for life babe!

    ReplyDelete