My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Wednesday, December 16, 2009

kenapa dgn manusia??

salam...1stly i nk syukur pada tuhan sebab majalah dh kua n alhamdulilah ramai yg skong..tima kasih pada sume..insyaallah after this makin btmbh bz..humm..
n hidup an skunk pon makin bertambah happy bab ade baby...bo syg b..xde spe leh rampas bo dari b..bo syg b sorg..
balik pada tajuk kita..entah la..

kenapa dgn manusia..???
kenapa manusia susah hati bila manusia laen mula nk bgembira dan happy dgn hidup dye sekarang..??
kenapa manusia penuh dgn sifat untuk melihat org laen kecewa dan sedih..? 
kenapa ..???kenapa manusia penuh dgn sifat  nk menjatuhkan org len..??

kenapa ade manusia yg sentiasa mengkritik manusia laen padahal manuisa itu sendri tidak pernah mengenali manusia itu sendiri... kenapa.??dan kenapa???adakah sifat manusia mmg sebegitu???tak senang duduk melihat kebahgian org laen??

 kalau benar manusia itu sayang pada kita kenapa manusia itu sendri tdk pernah myokong??bahkan mencari identiti manusia itu sendiri??

tolong bangun dari mimpi yg sentiasa didatangi ketulan2 batu api yg mampu mhancurkan mimpi indah..bukan niat untuk membenci tapi menasihati cukup sebagai satu keindahan bagi khalayak manusia..aku juga manusia biasa yg xlari dari kesilapan tapi bisa membezakan yg mana satu chaya dan mana satu kegelapan...maafkan aku..aku tidak sempurna....

bo tetap sayang b smpai bo mati..b chenta terakhir bo..bo syg b..syg sgt b..jgn peduliakn sekeliling yg nak kita jatuh tersungkur..bo pnh tersungkur tapi b tlg bo bangun dan terus berjalan...bo syg b..bo xmaenkan b..bo love b forever..boby and baby forever.... 





 


1 comment: