My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Thursday, December 24, 2009

lagi 7 hari untuk azam baru..

salam...
lagi 7 hari untuk azam baru..ape azam baru korg??tapi sebelum korg ckp pasal azam baru..1st thing..azam this year dh tmakbul x.??hum..well hope korg sumenya tercapai la azam tahun neyh..hhu

cakap pasal azam aku..hum..alhamdulilah..azam tahun neyh dh termakbul sumanya..lagi 7 hari untuk tahun neyh tutup tirai..aku dh cukup puas hati dgn ape yg aku capai tahun neyh....

perit....manis..suma tahun neyh aku dhr asa..aku tabah sgt2 hadapi sume tu..kadang2 aku rasa aku dh give up untuk sume tu...
tpi semangat utk terus kan hidup ttp ade..bila dpikir dari segi perspective positive..hum..

sume tentang kawan..chenta..academic..masalah itu masalah ini..tahun neyh mmg byk dugaan bagi aku..kadang2 kite memerlukan kawan..tapi kite jugak xmemerlukan kawan yg hanya tahu mburukkan kita..dan xpernah menghargai kite...cukup tahun ini byk mberikan aku erti sebuah persahabatan..cukup aku taw mana satu baik mana satu busuk..


chenta??kadang2 penat untuk aku bicara tentang chenta tapi chenta itu datang dgn sendiri tanpa aku sedari.walaupon perit aku untuk mendalami erti chenta itu sendri..tpi aku tetap menerima chenta itu sebab chenta itu yg mgajar aku erti sebuah pertalian yg akan membuat diri aku terus disayangi...


academic??alhamdulilah..aku dgn cemerlang berjaya dlm exam..xmungkin kegagalan itu dtg dua kali..bila kite betul2 mencuba untuk menjadikan ia satu titik permulaan untuk kita berjaya..hum..betul org ckp..kadang2 xsemestinya kite gagal sekali akan gagal selamanya..hum...


sebelum tirai tahun neyh tutup..saya an murasaki..memohon maaf jika tahun neyh saya ada menyingung mana2 pihak..sama ada sedar atau tidak..aku hanya insan biasa..harap kite berjumpa di tahun baru dgn azam yg baru..cukup2 la untuk terus membuat spekulasi yg bukan2 lagi..berubah lah..






untuk azam tahun  baru..

for academic...aku nk capai aku dapat anugerah dekan untuk sem 2 neh..insyaallah...doakan lah ye..untuk karier model aku..alhamdulilah mne taw next years akn btmbh lg rezeki aku.


for my friends..pada mereka yg xsuke i..xpyh la nk cbuk2 tahu pasal i lgi..teruskn hidup je..aku xkcau hidup korg..ygpenting korg xkcau hidup aku..jgn la nk bwk2 crta xtentu lagi psl aku..cukup2 la..korg dh berumur..aku mls nk lyn crta2 bodoh lg..lantak korg..for me..silent its better than talk..n im profsnal..sory to say..nk kwn2 kwn la ngan aku..aku tma je seadanya..xnk kawan..pegi mampos la ye..


for chenta...b..bo syg sgt2 kt b..bo harap sgt kite leh sambut aniversary kite 1years on 7.12.2010..bo arap sgt2 kite kekal lama..kadang2 ape yg b dgr utk tgk sama ada b teguh x bsama bo..org nk uji kite b.mcm2 cara..igt b..bo syg b..syg sgt2..syg sgt2..hanya mati leh pisahkan kite.plez b..behave ur self..b dh ade bo..bo dh ade b..hope sangat2.. love u b..sayang b sangat2..=)



              -bo-                                                                      -baby-                  


 

No comments:

Post a Comment