My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Sunday, March 21, 2010

terharu sangat-sangat..!!!!

aku xtaw la..sebelum aku balik kl lagi.perut aku dh meragam..
bayangkan la dlm bas nk grk ke kl tu.perut aku wt hal..aku tahan je..
aku xtaw la..mayb aku keracunan makanan.
sampai kl mama bagi ubat pil cirit birit tu..
aku dh mkn dua kotak.
xjalan.
smpai la aku kt pahang balik hari neyh..
sampai kul 5 tdi..
still sakit.mlm neyh nk pegi klinik tutup pulak.
loya2 sangat..nak muntah pon ada..

hum.
then ade la sorg kwn aku neyh..
aku ngadu kt dye..bab bdk umah aku xde..
aku cakap perut aku sakit sgt2...xde minyak angin..
tgh2 ym ngan dye..
tetibe dye call dh kt dpn umah..bagi minyak angin..dtg ngan kakak kakak dye..
OMG!!

sumpah aku terharu giler...
padahal ktorg juz ym n on9 je.
klau jumpe kt kolej xtegur pon..tapi xsangka dye sampai sanggup dtg umah aku juz nk anta minyak angin..

thanx again..






                 neyh la dak yang baik..
sanggup anta minyak angin untuk aku..
i panggil dye panda minyak angin.he3
thanx alfie..

No comments:

Post a Comment