My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, March 11, 2010

yang pelik dan yang tak pelik..!!

salam..
dh lama xupdate blog..huhu..sejak kebelakangan neyh byk sgt benda2 pelik yg berlaku..
hum...
byk bnda yg jadi kt kwn2 aku kt cni..handphone hlg.laptop hlg..ntah lepas neyh ape lg yg hlg..

minggu neyh igt nk tgk alice in the wonderland..tpi kebanyakkan kwn aku xde..
so kne la tggu dorg n tgk cter laen dlu..

aku tgk nyang rapik..
hero2 dye mmg sume sedap2 uolz..
hahaha


cte neyh xtakut tapi byk terkejut..sampai aku yg pegang popcorn tercampak ke ke dpn kerusi..
malu giler..aku je yg jerit..yg len sume perempuan..
hahahah
adui...then lps tu aku and dorg sume pegi makan..then bru terpikir adakah yg terjadi kt ktrg sume neyh satu kebetulan.?
tapi xkn la kebetulan je sume neyh.?
pelik memikirkan hari2 yg berlaku ...

setiap serorang dari kawan2 aku mesti ade benda yg hilang..
dan benda yg hilang adalah benda yg dorg sayang sgt2..
korg rasa ape.??
aku hanya mampu berdoa untuk terus dijauhkan segala hasad dengki manusia pada kwn2 aku dan diri aku sendri..
nahuzubillah..\





No comments:

Post a Comment