My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, April 1, 2010

Awas, Lee Min Ho Nak Datang Malaysia!


Berita baik buat peminat drama Korea terutama sekali drama Boys Over Flower. an  dengar, aktor kacak, Lee Min Ho yang memegang watak Goo Jon Pyo,nk turun Malaysia tak lama lagi.
 
aku dapat tahu pelakon tinggi lampai itu akan datang bukan untuk berlakon tetapi untuk mempromosikan bukunya yang bertajuk Travel With Min Ho. Selain itu, dia juga akan mempromosikan produk dandanan terbarunya 


Mengikut informasi yang aku dapat dari org yg leh dpercayai, Min Ho akan turun ke Malaysia paling cepat akhir Oktober ini atau pun paling lambat awal November kelak Jadi, kepada semua peminat Min Ho, jangan lepaskan peluang untuk berjumpa dengannya di Kuala Lumpur nanti.


Sedikit info tentang Min Ho, sebelum dia berkecimpung dalam dunia lakonan, Min Ho lebih terkenal menjadi model peragaan dan majalah.  Tapi selepas berlakon drama Boys Over Flower, barulah Min Ho menjadi kegilaan ramai peminat di Korea dan Asia.
 

Amacam, tak ada produser tempatan terfikir nak bikin filem usahasama dengan Korea ke? Kalau gabungkan pelakon-pelakon top dari Korea dengan Malaysia, mesti gempak punya, sebab belum lagi ada filem dwi bahasa - Melayu dan Korea. OK tak?

1 comment:

  1. OMG ! Lee Min Ho ???!
    :DD
    i'm so addicted with him.
    thx for ths infrmation ^^

    ReplyDelete