My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Wednesday, May 5, 2010

in not in open relationship..

aku baru je tgk blog sorg neyh..
ok cerita cam neyh..dulu mmg la dye suka kt aku..tapi aku tolak bab aku xready ngan komitmen utk bercinta..
tapi pikir la erk.
sejak bila aku ade terhegeh2 balik pada ko..??
tolong la jangan nk putar belit cerita..aku dh cukup[ untuk layan sume neyh..cukup la ko teruskan life ko tanpa aku..
aku leh hidup je tanpa sapa2..
ingta la..sape yg nk letak sttus mcm tu?aku yg mintak atau ko yag letak sediri.?
aku paling pantang klau org nk cakap aku salah tapi pdhal salah sendri xnampak..
sakit hati ke kne tolak cinta dari aku?
elo..aku dh cakap aku xperlu cinta..,
'tapi ko degil terus ikut aku..
salah sape yg tak leh terima sume neyh..??

tak perlulah ko nak letak2 nama aku kt blog ko cukup la erk..patutu la ex2 ko cari ko.
tlg la aku xnk gaduh..
tapi ko dh wt aku muak ngan sume neyh..


p/s:orang di atas adalah shazroul farhan..


aku happy dengan hidup aku skunk.
thanx to god.

1 comment:

  1. klasss an skang...ap lg nok...perang gayboy la...(xoxo gossip gay)...haha

    ReplyDelete