My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Wednesday, June 9, 2010

bermulanya era 20 an dalm diriku

hye sume..ahad baru-baru neyh..aku bergerak ke JOHOR BAHRU untuk menunaikan hajat sedikit lah..hahha..
tidak la..juz nak smabut birthday aku je..now aku start bcerita...


petang jumaat tu aku naik bas dari bukit jalil sampai ke jb..aku btolak kul 3 ptg sampai sane dlm kul 9 mlm..then kasha james ambek aku..duduk uma dye..
malam tu..terus pegi umah jeboll(sambil tu sempat cikcur lagi) =D
then lepak ngan jebol..kenal cik ayu,baby,farisha,kak pooja,zuhir and zura.
dorg besh giler..
malam tu plan pegi clubbing kt club 9mm kt the zone...


cik ayu open barcadi epal..hum..
memang aku xnk hampakn dorg..aku mabuk giler..
huhuh..~
my birthday kan..hhehe..
thanx cik ayu..


keesokankannya ktrg pegi tgk wayang..cter lagenda budak setan...
besh giler..and sangat2 sedih...
aku sha jebol baby and cik ayu p tgk..
then jalan2 kt CS..


malam lepak uma kak pooja sambil tggu birthday aku..
jebol masak macaroni cheese..
sangat2 sedap2..thanx jebol..
=)




hum..keesokan harinya aku grk batu pahat..brt hati nk tggalkan JB sebab ape?
sebab jantan2 dye uolz..hhahahahhaa


gurau je..


then i grk batu pahat jumpe org tersayang...
hum..happy dpt spend tyme ngan u bo..love u so much..
and now im back in kl..




btw,i nak cakap thanx kt kasha james,jebol,pooja,farisah,zuhir,baby,cik ayu, and sume yg wish my birthday..thanx alot..i aprrciete sgt2....




and now..untuk aku..aku doakan diri aku dmurahkan rezeki dan ade sinar untuk aku berjaya..
hum...dlm lingkungan umor 20 thn neyh..aku  berharap tuhana tabahkan la aku untuk meneruskan hidup di dalam alam era 20 an..chewah..hahahha




result pon dh kuar dh..ish takut2..
hum..doakan all the besh for me k..


plus mata aku sakit..mmg cam shial..aduhai..
=(




ok tu je..hehe
mwaxxx..
love u guys..





No comments:

Post a Comment