My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Friday, August 13, 2010

waiting in vain

hum...hari nin jumaat..aku baru sampai kl..
then malam tu aku kuar ngan sum one yang aku nak anggap special in future..


ktrg mula2 pegi mc'd..
dye nak sangat makan aiskrim..mntk aku belanja.
im sorry dear..i bkn xnk bgi..tapi i still dlm mood terkejut yang i jmpe u.
i xtaw la bila dpn u i jadi xtaw nk ckp cm ner..rse serba slh la pulak.hurm..


lepak kt mc'd sejam lebih gak cter2 psl msg2..lama xjmpe...windu lak..
hum.since aku tgk muka dye aku cakap..
"muka u mcm mickey mouse"chomel la u neyh.hehe..
then dye macam sentap..haha..tapi tetap chomei cam mickey mouse.. =)


then ktrg grk pegi bb..
jln2 la kt kl.aku jrg balik so ajak dye bwk aku jln2 kt bndar cket..
aku sebak.aku mcm rse bkn org kl dh..hum..
tgk byk berubah.


then dlm keta ktrg sembang each other.
hum..bab neyh aku agak berat untuk bcerita.ntah la..susah nak gambarkan..
cukup bnda yang kuar dari mulut dye wt aku terpaku dan terdiam dgn ttbe..
but nevermine..i understand ur situation..
it hard to believe sumone yg baru knl..betul ckp dye kita kne bestfriend dengan time.


dye cerita suka makan aiskrim.
suka baca novel..
and dgr lagu waiting in vain..dye suka lagu tu.
tapi setelah suma ape yg dye suruh aku dgr..setelah dye menangis utk cerita ape yg berlaku.
aku tertanya-tanya...




bilakah time untuk kte bestfriend atau lebih jika kita dh besfriend dgn time.??
sampai bila kita akan begini.??


waiting in vain.i tak rasa lagu tu sesuai untuk u sayang..
tapi sesuai untuk i.pandai u pilih lagu..lagu tu bila tgk lirik dye memang sesuai untuk aku.
after this aku ade bgtaw dye yang aku xkn balik kl.
sebab dah busy..plus..i dun have nothing here..
my soul here..yes is here..but my heart??
no one know..


xpela after this i taw mane tahap i perlu bergerak and kat mana i xboleh terlalu obvious think about relationship.maybe 3 month cukup lama untk aku bsendirian n mula memikirkan sesuatu yg lebih serius..yes..i want it..but when?when?and who...
terkilan aku tak dapat untuk hug and kiss dia..
aku nak kau taw je..yang aku windu sangat2 kat ko..
ko dh bawak balik prsn cinta aku.
parah2...
ish..sabar an..sabar an..
sesungguhnya cinta itu tak boleh dipaksa.
ye aku taw..and i will go..slow by slow..
and when its gone..
im flying lika a dust..
u never see me again with the same an tht u know..
u never know how much i need you..






p/s this story tak ade kne mengena ngan sapa2..hanya luahan yang terbuku menangis di hati.

No comments:

Post a Comment