My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Wednesday, May 4, 2011

KUALA LUMPUR

GUYS...
now dah start cuti..
semalam aku balik kl..04.05.2011
aku naik bas SANI EKSPRESS.
hmm..
lisa anta aku kat terminal.then my mum n dad pick up i kt pekeliling then terus pegi dinner.
semalam aku rasa berdosa sangat dalam bas..
ada laki neyh duk sebelah aku..sangat2 busuk..busuk teramat sampai aku kena sembur minyak wangi aku dari rambut ke kaki.sebab nak hilang pening...


suddenly..penumpang belah sana tegur dye..
then korang taw ape berlaku seterusnya..??
nak tahu??nak tahu/???




rupa-rupanya dye bisu..
shit...aku punya maki hamun dalam hati..hum..
nak tergelak pon ada..
last2 aku ada beli twister masa bas tu benti.ajak la dye makan sekali..hum...
lepas dosa cket.hahaha....


btw,korang jangan la tunjuk sgt yg korang tak suka seseorang tu.maybe ada sebab nape dye macam tu..macam cerita aku.huhuh..




tunggu next blog ok..


xoxo...
have a good day guys..

No comments:

Post a Comment