My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Sunday, May 15, 2011

saya adalah pemburu pontianak..!!

 hari neyh aku pergi tengok citer PRIEST.
sangat2 best..
citer neyh citer action..memang best lah..aku tengok kat GSC TIMES SQUARE. yang penting tengok free..hahahaha...

cerita neyh best la..
beshnye kalau jadi dye..ada kuasa untuk bunuh pontianak tu.hahaha..
jalan cerita dye menarik.and xde buhsan..
ade terkejut2 jugak la..
korang patut tengok citer neyh..
rating cerita neyh aku bagi..

8 dari 10.
takleh perfect sangat takut cerita neyh korang tak baper minat.tapi bagi aku..
gempak habis!!
moto dye naik dalam cerita neyh aku nak..!!!
smart giler babis!!
tengok lah korang..
memang berbaloi..ape aku merepek neyh?? hahaha
xoxo.. =)



No comments:

Post a Comment