My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Saturday, September 5, 2009

biarkan masa tentukan..ape yang terbaik untukku..

salam tangisan buat sume.....
kadang2 saya terpikir ade lagi org yg sanggup pentigkan seks dan menyakitkan aty kwn utk dptkan bnda tu..xtaw la kan..xtaw nk ckp pe..dh mmg dri mnusia tu pnh hasad dengki yg xleh tgk org len bahgia...xpelah k...i redha je..tuhan tu maha adil dye akan balas..

kepada suma yg mnshtkan sy dan care about me thanx again..i xlupekan korg...


now i patut focus pada org yg sayang and hargai i jer..
i mmg bodoh and xnmpk sume tu..betul cakap org chenta itu mampu buatkan kita khayal adn buta segala2 galanya..


saya rasa ape yag terbaik untuk saya adlah biarkan masa tentukan and focus ape yg terbaik untuk aku..
biarkanlah ape yg berlaku itu menjadi satu titik hitam bagiku..
tak usah ku kenang lagi..




kepada yang dluar sana..jadikan kisah ku sbgai satu pengajaran bagi korg...
mungkin neyh takdir aku utk hidup sorg2 je..
...


walau ku rindu dirimu,walaupon ku syg diriku namun adkah kisah lama akan berulang kmbali dan jadikan satu kenagan terindah wat kite.?
i think never..bcause im taking back my love...



ape yg lepas i xkan ulang balik...


i akan focus pada yg di hadapan i..
bengang from akim af7 4 u...


love who love me only...


  

2 comments: