My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Monday, August 31, 2009

kenapa mereka tak nmpk yang kite syg and care kt dye..?sng2 dye pergi

kadang2 an terpikir knpe hati yg tulus enyintai dan setia harus dpermainkan.....???knpe aty yg curang dan sering memainkan prsn yg mnjadi pilihan..????adakah chenta itu tewas pada cemburu dan hasad dengki ingin mnjatuhkan org len..??jgn maenkan chenta itu kerna itu karma tuhan..dye maha adil...u akan rasa ble u mnyayangi org len anty..baru u terdetik di aty tu merindu aty yg dlu mnjga u dgn penuh setia tnpa ade chenta len.an syg dye tapi kalau chenta an dtewaskan oleh prsn nafsu semata2 an xleh wat ape..biarlah semuanya berlalu walaupon aty perit melihat u ngan org len..tapi klau itu yg wat u appy i rela tgk u dari jauh..kalau u tetibe ingat i i still tgk u and ingat u jugak..merindu u satu kemestian bagiku..sumpah i cakap u adelah org yg wat i bahgia dlm hdp i..i xpnh appy2 ble ngan org len..ngan u i ase hdp i lengkap..tapi apekan daya aty i.?takdir i menyintai tanpa dhargai..u jaga la dri taw,jgn wat bkn2 k.doakan i..i akan ngat u and wish u luck in ur life...biarkanlah aty i jer perit menangugun sume neyh..chenta u bukan untuk i...bie dah xde yunk..xde lagi dgr i mntk yunk ckp aah2..xde lagi bie nk gedix ngan yunk,xde lagi prkataan giler,xde lagi sesuai ngan muka u,xde lagi kalau yg inilah...urm..i windu tyme tu...i akan jmpe u untuk bagi rantai anvsary kite je...ingatlah i bile tgk rantai tu and cium la ble windu i..aty sebelah lagi ade ngan i..i akan pegang rantai tu bile ingat u...
i always misz u....aken...



No comments:

Post a Comment