My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, October 22, 2009

nape kawan sndri xpcye kwn sndri.?

hari neyh betul2 mncabar iman dan kesabaran aku.....dgn tension aksesment..dgn demam aku..asgmnt...
dan lebih myedihkan brta aku pasal kawan baik aku kt kolej..
adui sedih sangat2 nak bcerta....

ade org bgtaw dye yg aku kutuk2 dye kt dlm kelas..
ya allah..npelah ade je org nk dengki ngan aku..??
and suke ambek ksemaptan ats ape yg kurang pada aku..??

aku xpaham npe ade org mcm neyh lagi erk..??pantang nmpk org senang and appy ckit.and wat kawan baik aku faseha..seha tlg la..aku xpernah nk kutuk ko seha...tapi marah2 aku ade..bab aku syg..tu je...then ko taw mulut aku cam ne kan...aduhai..tlg seha..klau ppe tlg la tnye aku dlu..jgn serang aku cam neyh seha...aku xsuke nk gadoh seha..aku dh pnt..org len leh gelak2 tgk kte gadoh...sumpah seha klau betul ko kwn aku ko akan caya ckp aku dari org len..aku sedih...xpelah..bnda dh jadi nk wt cam ner...um..aku tetap syg and windu korg....ngatlah kenangan kte mandi kt gambang..lagu beyonce..and xpoce sama2..um...thanx seha and daus jadi kwn aku..bye,..

No comments:

Post a Comment