My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Sunday, January 31, 2010

THE GREATES FWENX I LOVE..!!

HYE SUME..
blog kali neyh an tulis pasal kwn2 an yg kt cni byk spend time ngan an..
sama2 je sume..kadang2 ade gak terasa hati..tapi tu lah kawan..klau xgadoh xkn jadi close n jadi baik smpai skunk..
entah la...ble jauh rse rindu je..xtaw npe..
biarlah org nk ckp propa ke ape..yg penting aku syg sgt kt kwn2 aku..wlaupon byk dugaan tpi dorg tima aku cam ne..same with me..aku tima je dorg cm ne..bab dh spend tyme together so mmg xleh lari dari silap n trse hati..tpi tu la kawan..
syg sgt2 kt korg..xtaw la npe ble tulis blog neyh aku duk sorg2 trgt kt korg..windu giler..hum..xtaw la xde korg hari2 aku cm ne....nk p club ngan sape?mkn ngan spe?kongsi crta ngan spe.??hum....
sedih lak ble kte xtaw ape akn jadi on the next day..aku harap ape yg aku ade skunk akan kekal smpai ble..kt bwh neyh gmbr2 kwn2 aku yg byk spend tyme ngan aku.thanx..aku hargai korg sgt2...i love u al..uolz the greatest fwnex..keep this relationship until the end..=)
 
wani wonka.
seorang yg aku rse byk smpn rahsia.
love u wani.=)

 
mek raha.
seorang yg sgt caring.
thanx kakak.=)

  
baby.
seorg yg sgt2 happy.
nk konek.=) 



 
kasha.
thanx happy2 kn hari i.
love u.=)

 
 shiqa.
pondan yg sgt2 baik.
keep tht things shika.=)

zoey.
chomei n byk ckp.
where ur pork?=)

  
                                                                       nik naquien.
                                                            kenderaan ke club.
                                                            xde u ktrg xgrk club  syg.
                                                                     love u.=)





neyh la kwn2 aku yg byk ceriakan hari aku dri suram jadi happy..n sume..
aku akn hargai saat2 nwyh..sblm mse akn mnggalkan aku dan korg sume..
syg korg...peace...always remember me..an murasaki.. 

2 comments: