My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Saturday, January 30, 2010

what wrong with me..???

hye sume...
hum..skunk an dh jarang utk tulis blog..
bab byk komitmen laen..klau sume komitmen tu korg leh tgk..mesty korg pon akan xde mse nk tulis blog..tpi an ttp tulis..bab taw ade je stalker kt lua tu nk taw cte psl an.
mnggu neyh mcm2 jadi..dari kl smpai ke jb..smapi ke phg..hum..

ntah la xtaw la ...makin hari makin byk cabaran dye..
tpulang pada kte nk alihkn bnda tu ke perspective positive or negative.. 

aKU neyh senang sgt mnerima hati org len..ntah la..
aku neyh bodoh ke.??
sng pcye ckp org..hum..ntah la..tu la kelemahan aku...
pantang la ade je bnda yg wt aku tersentuh mesty aku akn jth hati..


ish..aku pon keliru dgn diri aku..
ape lah yg leh wt aku bngun dri mimpi yg xsepatutnya aku mimpi..
hum..


ahhh...!!!
tension giler kpla otak...
tension tension ngan asgmnt lg..
byk sgt nk pk hal org len.hal aku tunggang langgang..!!

1 comment:

  1. You.. I'm sorry!

    I'm sorry!!
    I'm sorry!!
    I'm sorry!!

    I'm sorry cuz' I loves you!

    ReplyDelete