My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Saturday, February 27, 2010

berhenti lah berharap tentang chenta dari ku.

terlampau jahat ke aku?sampi tak balas chenta seseorang..??
salahkah aku kalau cerita ini terbawa2 ke dlm mimpi??smpai diulit mimpi chenta itu sendri?
perlu ke setiap kali jika telefon berbunyi aku kena jawab?walaupon aku tgh berbicara dgn org tua ku.?atau aku ade urusan.??

cukup lah aku dh baca blog seseorang tentang aku.
biar aku terangkan suma yg ade dlm hati.

1st.jahat ke aku?bukan sebab tk bls chenta awk.bkn sebab tk bgi peluang untuk awk mencintai saya.tapi saya dah penat untuk berchenta.cukup2 la yg lepas2 mengajar saya..saya dah bgtaw awk byk kali..tpi awk tetap berulang kali menanyakan bnda yg sama..kalau awk jadi sy ape awk rse?tak ke awk rse buhsan and annoying.penat syg untuk jwb soklan yg sama berulang kali..cukup rimas..


2cd.i letak tepon u bab my mom panggil kejap..plus u tpn i bkn sebab laen..mesti sebab nk tnye psl hbgn kite..awk sy btul3 rimas..padahal sy dh bgtaw awk sekali ape jwpn sy..cukup la..igt awk phm tapi awk tnye lg..


sye penat.penat melayan kerenha mimpi2 awk yg selalu nak kn diri saya..
saya tak cukup sempurna untuk awk..!!
plez awk..!!
cri je org len..!!
kte juz leh kawan je.
tlg la phm..
memang awk tak paksa saya..tapi awk sedar tak..awk sebenarnya dh paksa saya..?


tlg la..klau awk syg saya..tlg la awk phm sy..saya tak leh tima sapa2 wt masa skunk.
hati saya tertutup.
cukup serik untuk bermain dgn api chenta..


penat..cukup2 la tamat kan novel chenta awk.

cri la chenta novel satriah hati insan yg laen syg.
cukup kite sekdar di atas garisan pershabatan yg rapat...
maafkan aku..
aku xcukup sempurna untuk mu..




buat insan yg dua jadi satu..
maafkan aku..

No comments:

Post a Comment