My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Saturday, February 27, 2010

besh giler hari neyh..!!

hari neyh bfre aku blek phg esk..aku kuar ngan kwn2 aku..

huhu
enjoy giler.
p karoke kt red box then p tgk movie kt the curve.
pnt sgt2 hari neyh..

xkisah la pada spe yg xjmpe tu..
janji aku ajak lepak korg tak nak xkisah la.
aku ade beribu lagi kwn laen yg up to date lg.
hahahahhaahaha

sory erk.
cket x terasa..
hahahhaa
cian erk.setakat lepak juz tgk2 jantan dpn pavi..sory erk.
adik2 berangan je
hahahahhaah

jgn terasa erk..
xmo sentap2 nanti makin besar rmbut tu and makin kurus jadi.
hahahhaa



 
xmo sentap2 nanti lagi jadi 
teruk mcm neyh..hahaha
jgn marah,=)

No comments:

Post a Comment