My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Tuesday, February 23, 2010

ops..!!ade orang terasa ngan blog i.!! =)

panas..!!

ade orang terasa ngan blog i..hum..i ade ckp nama ke?
hahaa
aduhai..sah2 ko suke stalker life org..kesian...yela life sndri xde pape nk wat kn..

berbalik pada blog i cri tajuk:kenapa ade je org nk stalker life kte?

hahah
kt ctu i nk bgtaw cket erk..
ello sedar diri erk..
tlg sedar dri

pada hari selasa,i dpt msg dri budak yg terasa la.(konon-kononya dye artis besar yg org sume kt malaysia neyh ckp pasal dye)

aku mls nk bls msg ko bab sah2 ko akan baca blog aku..haha
kan?adik mcm gitu la.

1st,pasal erra fazira..
dijemput ke??ade aku kisah?aku xnk ambek taw ko djemput ke dihalau ke?ade kne mngena ngan aku ke?

2sd,trlepas inteview msk guess semata2 awk sorg laki.?
hahahhaha..propa je adik2 skunk..igt erk..aku dh keja dlu sebelum ko..kt pavilion lagi.
ade je laki kt guess ctu.
lupe ko kan pondan mmg la rse bangga sorg je laki msk ctu..hahahaha =)
bangga ke pekan?dorg malua de org cm ko ade la..hahaha

3rd,pasal rumah?
xnk ambek taw pon duk kondo byr sndri ke ape..
duit ko ke?opz..duit mak ayah ko..sian kt dorg..arap ko blajar jadi cm neyh lak.


4rd,pasal kwn artis??
xpyh bangga sgt la kan..setakat artis tu aku xheran la..
laen la ko jmpe pakar motivasi dctor fazillah kamsar..
ye aku sujud ko..
ade gak pahala msk syurga jgn bau neraka je erk.


so kesimpulan kat cni..sapa yg start the game so jgn igt ko leh stop the game tanpa ade perkataan maaf.
aku libatkan mak ayah ko bab ko dh tipu mak ayah aku.
ingat erk.aku xcari pasal..tapi seklai ko dh mcm sial..
aku xkan nk diam kan.
so keja la elok2 jgn smpai aku serang butik guess tu terus btukar jadi gas petronas


xde kasar kan?biasa je kan
=)


so lps neyh sblm wat ape2 igt erk...
=)


kesian dye erk..=)



No comments:

Post a Comment