My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Wednesday, February 24, 2010

hari ini hari paling happy..!!!

hari neyh aku mcm hidup kt dlm syurga..
hahha

tadi ptg ade compettion singging kt kolej..
aku msk..neyh utk dinner om and pertandingan antara kolej2 sebahagian kt pahang neyh..

so alhamdulilah aku menang peringkat kolej dan akn berentap la ngan kolej2 len.
lagu mesti p ramlee bab tu tema dye..


aku happy giler dgn hari neyh..bahgia gler..
nagn sokongan dari kak ida,zie,shiqa,baby,nik, terutama sha and wani..
thanx korg..walaupon ade yg xtgk an nyanyi tpi an tetap appy sgt ngan korg.
korg la kwn kt cni yg an paling rapat.
an syg giler kt korg..syg sgt..

then after tht kotrg tgk mive cte lightening thief..
besh gler..aku suke giler hero dye tu...!!!
korg kne pegi tgk cte tu..besh sgt.. 
besh gler..korg kne pegi tgk..aku dh obses ngan cte tu..!!!
hhaaha



korg kne tgk cterw neyh..!!
sgt2 besh..!

No comments:

Post a Comment