My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Thursday, August 5, 2010

COFFEE BEAN

hum..firstly i nak cakap cograts to kelab teater PROSENIUM yang menang tempok hari kat UPM..
hum...we did a good job..seminggu je berlatih..


then masa kan saner i jumpe la sorg yg i dh anggap nk jadikan special..


mula2 abes teater ktrg rancanga nak lepak sama then ttbe dye leh gurau yang kata dye bwk adik dye..
hum..
then ktrg jumpe sekejap je kt LRT STATION WANGSA MAJU..
so sweet..
taw tak..ktrg duk bwh jambatan lrt yang berdua..dgn bulan ats kepala..
pukul 2 pagi..and dye hadiahkan i kek coffee bean..
i terpaku and aku hanya mampu tersenyum..
dye sweet giler..
i rasa perasaan cinta tu dtg balik..
tapi aku takut..aku takut bnda sama berulang..
ya allah jikalau dye takdir jodohku..
aku harap bnda sama tak kan berulang..
harap yang manis akan kekal selamanya..
hum..


bubu....
i wish you here with me..


                                              neyh la kek yang dye bagi.. =)

No comments:

Post a Comment