My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, November 18, 2010

windu pada satu ketika yang dulu

hye sume..
salam windu buat semua yang suka stalker saya and tahu cerita saya..saya hargai sangat.tetibe rasa nak tulis blog pulak..hum..cuti keje tak tahu wat ape so lyn blog jap..
i taw xde la ramai yang tengok blog saya bab mayb dorang dah beralih arah pada blog laman web rasmi kecoh phi atau yang laen..hum..tak pela yang penting i xde niat pon..saja nak bagitaw aktiviti harian saya...yang pasti kakak cc akan baca,dan yg laen..hehe.. =D


ok..i nak kata happy..happy bila dengan orang yg kita sayang..
alhamdulilah..semuanya okeyh..dan life better..keja pon okey..tapi jumaat neyh ade better offer kat topman..aku nak pegi jugak..hehek..mana taw ade rezeki..


tapi bila come to friends..
hum..aku pikir panjang.".arghh..!! come on an..orang dah tak nak kawan dgn ko..! wat pe ko nk pikir lagi.."
kata orang pada aku..


tapi aku bkn mcm tu..aku buang ego aku..
aku letak tmpt aku di mana seorang kawan pasti terasa bila kte selalu luahkan masa cuti atau waktu kuliah bersama,tapi at once some one dah ade life sndri..xde masa untuk kwn baik dye...
im so sorry..i xde niat nk lupakan kawan2 i.ade ketika i i akan tepon jugak bila i xde ngan korang..
aduhai..windunya..windu semuanya...nak2 dorang dah nak abes study..
tapi nk wat mcm mana benda dah jadi..dan skunk dorg dah lupakan aku...xpela an..u must not give up..
juz think from positive way..biarkan masa tentukan..


hum..apa aku merepek neyh?tengok la..bila aku dah start tulis blog memang panjang aku tulis.. 


xpelah..kepada yang kat luar tu and yg baca blog neyh and pesan untuk some one..




awak jaga lah diri elok2 bila awak dah abes study nanti..
kita tak akan jumpe lagi..
saya doakan awak happy dgn life awk and berjaya dalam karier awak dalam bidang lakonan atau apa saja..
dan saya mintak maaf kalau awak rasa saya lupakan awak..dalam hati saya langsung tak ada prsn tu..
kecuali windu..
saya harap awak tak lupakan saya..
dan jumpa kawan yang baru okeyh..saya tetap ikut perkembangan awak..
jaga diri elok..
salam dari saya an murasaki minoratte chenta.

No comments:

Post a Comment