My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Monday, December 27, 2010

PEMBUKAAN LEGASI TAHUN BARU

hannayesayo...


hye semua..hmm..lagi 5 hari untuk pembukaan legasi tahun baru..hm..pejam celik pejam celik dah setahun aku study kat kuantan..macam2 jadi..tapi tula memori yg wat aku jadi manusia belajar erti kegigihan,kebuluran,pergaduhan,kesentapan,kebencian,dan kesedihan..


itu membuatkan aku menjadi lebih matang.aku harapkan pada tahun yang akan dtg dlm 5 hari lagi neyh mampu membuatkan hidup aku lebih bermakna,,setiap tahun aku inginkan sesuatu yg boleh membolehkan aku rasa happy dan puas dgn ape yg aku kecapi..


alhamdulilah untuk tahun ini,banyak yang telah aku capai.kat bawah neyh sedikit sebanyak ape yg berlaku tahun neyh:


-design pertama telah berjaya disiapkan.biarpun ianya tidak la seindah rekaan DATUK BERNARD CANDRAN,namun aku puas hati dgn ape yg aku buat..thanx kepada semua yg memberi kata semangat.




-kehadiran cinta dalam tahun neyh banyak memberi suka dan duka pada aku.buat pertama kali aku melakukan sesuatu yg bodoh kerna cinta.namun,aku tetap kuat sebab kawan2 aku still dgn aku.




-tahun ini juga membuatkan aku lebih kuat sebab ada sedikit perselisihan faham antara aku dan kawan2..agak menyedihkan..namun semuanya kembali normal..mcm mana pon,aku syg dorg..love u guys.




-bekerja di Topman Pavillion,adalah salah satu bnda yg tak disangka sebenarnya..hmm..1st tyme dpt anugerah top sales,and dpt serve my idola kt topman.datuk bernard chandran..gosh..




-kewangan pada tahun neyh agak mendukacitakan..hope2 next year rezeki lagi2 murah..amin..




hopefully new year neyh dpt memberi seidikit perubahan dalam hidup aku..
umor pon semakin meningkat..


semoga impian aku dapat dicapai..amin..









No comments:

Post a Comment