My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Sunday, February 6, 2011

pejam celik

hye semua..


maaf andai blog neyh sejak kebelakangan neyh tak selalu update..
busy dengan new sem neyh..tersangat2 byk komitmen and kerja.


ape2 pon buat semua yang follow lagi blog neyh thanx so much..


skunk dh masuk bulan 2.
bulan 2 neyh,semua org duk ckp,kat mana nk sambut valentine?ade plan??
kejap2..


aku sendiri dah 3 bulan single..
tak ada kapel..whts wrong with u an??yes this is me..mayb i lebih selesa untuk single.
hmm...yup..ramai yg tk percaya i single..but neyh la yg sebetulnya..


maybe untuk tahun neyh saya lebih selesa dengan kawan2 saya..
satu sebabnya ade sbahagian dari kawan karib saya akan meninggalkan kolej..dorg dah nak habis..
aduhai..macam mana lah next sem..




but dalam bulan 2 neyh jugak i meet someone yg boleh dikatakan special for now..
maybe..maybe not..so we juz talk time untuk tgk smpai bila bnda neyh leh berterusan..
but first of all,i want my friends 1st..i dunno why i b more matured and saya rasa diri saya dah makin dewasa..mayb setengah orang akan ckp tipu..tapi kita leh rasa diri kita membesar..betulkan??




untuk kali ini,orang saya temuia ini,tidaklah sehensem shahz jaszle..tapi muka dye seiras lah..maybe kembar...alhamdulilah setakat ini semuanya berjalan lancar..kita tak tahu apa akan jadi nanti..so hanya berdoa la...cukup untuk saya gelarkan dye sebagai doktor sakit jiwa saya..hehe..windu mok..




ok,cukup pasal love..now pasal hidup..
tak tahu mana pergi duit2 aku...banyak sangat pakai duit la..aduhai..kena belajar berjimat neyh..huhuh..


untuk study..semuanya alhamdulilah setakat neyh..
untuk kawan2,semuanya okeyh...sebab masing2 dah meningkat dewasa..so masign2 care each other..
kadang2 sedih bila pikir nanti dorg dh tak ada mcm mne lah..hmm..


ok sampai sini je nak mengarut..bab tak leh tido sebenarnya.sambil dengar lagu pink fucking perfect..lagut u sangat2 sesuai untuk aku..i dun know why..maybe pengalaman kot..
gerd nyte everyone...

1 comment: