My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Tuesday, May 24, 2011

buat aku menjerit separuh mati!

hey semua..
neyh nak bagitahu sikit pasal info cter hantu INSIDIOUS.
wei aku rasa korang kena tgk paranormal activity 1 and 2 dulu.sebab tmpt rumah yg dye gunakan dlm cter hantu neyh sama..
cuma latar belakang masa je laen..
tu tk kisah la..lantak korang la kan..tapi semua yg ada dlm cter neyh sama latar blkg tmpt dgn paranormal activity tu..
yela dh pengarah cter neyh sama.haha


aku p tgk dgn kawan aku..
bapak ah.dye pon terjuet gak tgk cter neyh gara2 aku menjerit.
hahaha..
babi ape doh hantu dye..sumpah..korang tk pernah tgk hantu dye mcm korg tgk cter hantu laen..
ketua hantu dye la..yg bwh2 tu dh biasa la.
effect make up muka dye sgt gerun,sampai aku terbayang-bayang wei..
korang pergi la tengok citer neyh..




btw today aku jumpe la some one..p teman dye mkn kat kmpg baru..
hmm..setelah sekian lama nk jumpe,sentap tak sentap.akhirnya jumpa jugak bfre aku balik esok ke kuantan..jam 9.30 pagi bas aku..
then nk ckp result aku this sem macam haram jadah.barua tol..
sabar jela..
pointer ok cuma subjek ade yg mcm babi cket..target lari..babi tol.
xpe an ..u must not give up.
teruskan..lg bpe 1 sem je..sabar an..b strong..


good nyte everyone..

No comments:

Post a Comment