My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Sunday, May 22, 2011

semakin dekat menderita mendekati kita,semakin dekat kita dengan Allah.

hai semua..
aktiviti untuk today...aku and family aku pergi pavillion untuk menonton NUR KASIH.saja bawak mama nak tengok sangat..huhuhbest jugak kadang2 kuar ngan family pergi tgk wayang..mkn...shopping..
selalu dgn kawan je..bila lagi waktu untuk family kan..??


citer neyh memang terbaik lah...melalak-lalak makcik2 kat dalam tu termasuk aku..
hahahahha.xdela..cikit je tersentuh..yang tak tahan mak cik belakang aku sob sek sob sek kesat hingus..
hahaha
sabar ye makcik..


yang paling penting..hati aku sejuk sangat..sebab dalam tu semua melayu..
maakcik2 bertudung semua..alhamdulilah..semua peminat setia nur kasih siri..suka tgk keadaan dalam wayang tadi..tenang je semua...

yang paling penting aku dah wat mama and abah happy cukup lah..
happy weekend guys.. =)

No comments:

Post a Comment