My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Friday, May 13, 2011

happy mother day..

8 mei setiap tahun adalah hari yang paling bahgia untuk kaum ibu sedunia sebab mothers day lah..
dan ape yang aku buat untuk mama aku..aku belikan hadiah tudung yang dye suka..hehe..rasa happy sangat bila tengok dye pakai tudung tu..


kalau kte nak raikan ibu kita sebenarnya hari2 pon boleh.sebab dorang dah banyak berkorban untuk kita.aku takkan lupakan ape mama dah buat kat aku..thanx mama..untuk hari ibu neyh saya nak cakap..i love you mama..love you so much..muah...xoxo.







No comments:

Post a Comment