My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Saturday, May 28, 2011

something borrowed

boleh ke saya pinjam tunang awak kejap untuk menyintai saya..??
haha..


citer neyh agak sweet la wei..macam cter bridal war..dua orang gurl2 nak rebut sorang laki.
sangat2 sweet and berdebar bila seorang kwn baik jatuh hati pada tunang kawan baik sendiri..
bagi saya tak salah..sebab bukan salah dye..tapi tulah orang cakap..masa menentukan segala-galanya..




paling mendebarkan bila nak kantoi benda neyh..haha
korang patut tengok sendiri cerita neyh...
memang tak ramai tahu pasal cerita neyh.plus cerita neyh agak lama bertahan kat wayang tapi xde orang tengok..citer neyh sangat sweet..
untuk ornag yg bercinta kat luar sana..bawak la kekasih anda ke wayang tgk citer neyh..
have fun..
always love ur partner..hargailah bila dye ada sentiasa disebelah anda..jangan dah tak ada baru nak mencari..
 =D
xoxo.



No comments:

Post a Comment