My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Tuesday, June 7, 2011

perubahan

hai semua...
tak terlambat untuk saya ckp thanx pada semua yg wish birthday saya pada o6 jun yg lepas..
terima kasih banyak2...
 =)


ok..skunk umur aku dah 21..so byk la aku kena ubah..alhamdulilah sedikit sebanyak kawan2 aku nampak la perubahan aku..amin..semoga berubah jadi lagi baik pada masa depan lagi..


hmm..
tadi pulak aku masuk kedai cc kakak kesayangan aku kt kolej..
cantik dah cc dye.tak adalah panas azab macam dulu lagi..haha
skunk tido dalam tu pon xde..cuma mayb decoration dalam dye tak siap lagi..nampak kosong..nanti akak ada la tu tambah apa2..
hahaha =D


ok..aku sangat busy this week..


show dkt kolej komuniti then untuk sukma pulak..
alhamdulilah jugak rezeki makin bertambah..
permulaan yg baru untuk 21 neyh.
hehehe


thanx again korang...special to my miss ein,budak rumah,kim,epy,and kim..thnx suprise kak cute..hargai sangat2..and to my dad...thnx untuk kek blueberry...
hadiah nak handphone balckberry leh tak?kek dah blue..hahaha =D
dan bapak aku hanya tersenyum..tunggu dan lihat.haha =)


No comments:

Post a Comment