My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Saturday, May 21, 2011

this week punya cerita..!!

hye semua...
this week tak banyak yg berlaku lah..
hum..
pasal wayang jangan cakap..aku dah tengok citer pirates!!!
memang gempak habis..!! tengok ngan kawan aku!!haiah..~
best weyh.korang kena pergi tengok..
   










btw ahad neyh pulak teman mak aku nak pergi tengok Nur Kasih..
meleleh lah air mata aku tengok citer neyh...bukan nak feeling lebih..tapi entah lah.bila ckp pasal soal hati aku jadi give up..give up dgn cinta yang menyakitkan hati.better aku single macam neyh lagi bagus..









btw,tadi aku pergi lah lepak ngan kawan aku kat puchong..nak tahu aku lepak ngan sape?
hahaha..lepak dengan KAK SENDUK MERIAHUOLL.haha =)
dye memang kelakar..
korang tak kenal dye??memang dye bukan artis kuar kat tv and paper..
tapi dye adalah blogger terkenal..orang2 IT je kenal dye..kelas kan?
hahahaha =)




BTW,happy lah lepak ngan dye..kelakar lah..
yang penting ramai peminat okeyh..one of the fans aku lah..
hahaha
kalau korang nak tengok blog dye neyh link dye..http://meriahuoll.blogspot.com/
sangat best.haha




isnin neyh jugak aku nak balik kuantan dah.dah start kelas..
haiah..~~


AKU WINDUKAN KUALA LUMPUR.. =(
cepatlah habis study...
xoxo.

2 comments:

  1. oh my i love kak senduk!
    hahaha. suh die update more often. ilang stress baca blog die

    ReplyDelete
  2. kan awak..hahaha..sure2.nanti i suruh dye update blog ok.hehe..

    ReplyDelete