My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Wednesday, August 24, 2011

RAYA dah dekat....SHOPPING TIME!!!

now aku dah start cuti..semalam baru sampai dari Kuantan..balik dgn bestie aku..dye dah macam adik aku dah..fyera nasromm..huhuh...so kali neyh aku raya kat kl je..mak ayah aku xdapat nak cuti sebab ada kerja..so terpaksa la raya kl..aku tk kisah..aku lagi suka raya KL..hahahha..
so raya dah dekat...


barang-barang yang akan saya cari untuk raya ini...
dan akan makan hati kalau tak jumpa..huhuuhh
update sikit kat sini.. satu seluar pendek dah jumpe satu...hehe.
tapi i punya warna merah..sebab hitam putih mcm dah biasa tengok...alhamdulilah dah dapat dah neyh 1.hehe.

hmm...alang-alang nak beli seluar baru..aku baru tengok kat satu butik neyh brpa hari lepas,,tapi terpaksa lalu je tak nak masuk butik tu..sebab duit tak masuk lagi.dan aku akan makan hati kalau tengok lama2.tapi aku akan dtg balik nak dapatkan seluar neyh.dah lama aku cari...neyh seluar dye..cantik tak??










next baju kemeja pulak..hmmm...

nak cari kaler yang macam neyh ...humm.. aku xde lagi dalam wardrobe aku
kemeja macam neyh..kena gigih cari neyh..heheh. ;)


next lagi....kasut...

kasut neyh memang dah lama aku cari..haish..payah betul..ada kat on9 butik je...aku xbpe nak percaya sgt..tapi..entah la..kena gigih jugak cari neyh..huhuh..






mintak-mintak apa yang aku nak raya neyh dapat..huhuh... nanti update lagi yer... ;)






No comments:

Post a Comment