My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, July 16, 2009

i jadi profesional..

hye sume..yes cerita bersmbung..um..kite xnk cmnt byk..bab i dh menang..dye dh bengang..hahahhaa
nak gadoh ok je..tggu..
i no hal la...pedang samurai kt muke ko je cket je..hahhahahaha
muke ko tu dh la buruk,ade hati nk gadoh ngan aku..jatuh stardand aku gadoh ngan dak hiv mcm ko...hahhahahahaahhaha
xsedar nk ckp org..ko tu buruk sedar cket..
alhamdulilah ko ckp aku jambo..taw pon..xpyh ckp pon aku dh taw..sume org taw..xpe muke jambo buruk aty cket dgn org mcm ko xpe..jgn muke buruk aty pon buruk...cdieh erk..gi mati la ko..mls nk lyn org mcm ko..
sedar pon driri tu melacur..uolz..iolz xmelacur mcm uolz...bab iolz mampu cari dgn kaki iolz sndri dkt mne2 je..
bkn melacur mcm uolz..hahhahaha
yg penting kwn i lgi sorg xde lah lebih2 mcm ko..hhHHhhHAAHAHAHAH
sedih org ckp ko babi cbuk nk tiru org..
hshshhshahahahahahahahaha....
xde idea la tu..
elo aku bwk ash bkln bab nk menang tpi dye taw sume..so aku bwk la dye..yg ko nk lebih2 aphal.?takutt?hhahhahahaha
sedih la ko neyh..xmalu..ngat erk ko dh libastkan famly aku,...
so ko tggu..
tu point aku skunk.
jgn smpai aku wt fmly ko susah..

No comments:

Post a Comment