My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Friday, December 25, 2009

russian roulette by rihanna

salam...
xabes2 dgn cerita dgn sama..buhsan kadang2 dgn manusia yg xabes2 nk sibuk hal orang tapi xtaw cerita betul cbuk nk taw  gak pasal org.agaknye dye hidup hanya utk tahu cerita org padahl cerita tentang diri sendri lgsg xpikir..

ingatlah.dunia neyh bulan..ape kite wat kt org..org akan wt kt kite balik..hum...bkn mendoakan pada org tersebut..tpi biarlah tuhan tu tunjukkan pada mereka2 di luar tu yg xabes2 nk cbuk hal org..cukup aku doakan supaya tuhan tu terbalikkan ape yg mereka2 tu berkata..cukup2 la k..

for my baby plez2 b strong dgn sume neyh..jgn cpt melatah.hum..

kadang2 jadi putus asa dgn sume bodoh neyh..try la korg dgr lagu rihanna russian roulette...i like..hum..




kadang2..aku terlalu buhsan dgn cerita2 bodoh mcm neyh..better aku focus pada benda yg len yg lebih penting dlm hidup aku..tolong jadi org yg educated..jgn smapi aku melayan cerita2 neyh..aku boleh bawak benda neyh ke muka pengadilan..satu hari aku akan wat report polis jika benda2 neyh berlarutan..dan satu2 manusia yg bodoh tu akan masuk lokap..aku leh saman malu k..jangan maen2 ngan aku..plez stop cerita2 tu sebelum aku wat langkah seterusnya untuk mepertahankan hak aku..beware..as ur wish..i akan bertindak selepas ini..see u in court....

 an murasaki,
tabah menghadapi dgn suma neyh..sikit xgentar..


No comments:

Post a Comment