My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.

Thursday, February 25, 2010

ko jangan ingat ko chantik..!!!

dh cukup cantik ke diri awk tu hanya memakai lipstik merah?
bereyes liner biru??
kalau ko perempuan yg duk hulu2 sabah dress up mcm perempuan indon n berangan suara awk ala2 mariah carey padahal suara kt club dangdut je..xpyh byk cerita erk.
jgn perasan awk tu hot..

berani erk nk ejek2 kwn2 aku..tggu erk..
jgn smpai aku pretty kan lagi muka ko.
perempuan sial.!!

klau ko cantik,ada keta bmw.ye aku sujud kaki ko.
setakat ko ade moto nk pkai make up mcm perempuan indon hulu..
jwbnya mkn kaki aku dlu erk.

ko nk dptkn dye..langkah mayat aku erk.
aku akan wt pe je utk dptkan chenta aku.
hahahhaa(padahal xnk pon sje nk kcau puki tu bab dye dh kcau kwn2 aku..)

apakah yg jadi dlm episod seterusnya??
adakah puki tadi akn hdp dgn tenang?
ataupon berlaku insiden baling2 air di cafe shahputra?
atau hand beg puki tsebut kne campak dri tgkt 3?
tggu episod seterusnya.


skunk dh smpai kl.
penat sgt2..
windu kt dorg sume..tadi dh lmbt pegi terminal..cket lg nk kne tinggal..nasib baik ade kwn ktrg tahan bas..esk nk pegi shah alam bab nk beli brg..


hum..
windu lah..
hum..


No comments:

Post a Comment