My photo
salam perkhabaran sehalus angin seni... dengar,lihat,rasai setiap titik-titik kehidupan ku dalam rancah teater kehidupanku yang bernama diari seorang designer.. salam puisi chenta terunggul.
There was an error in this gadget

Monday, June 13, 2011

perit

perit bila semua yg kita harapkan dari seseorang musnah macam tu je.patut la semuanya jadi tak kena..
hmm..sabar an..jgn nangis..tu je yg mampu dye bagitahu aku masa tpn aku..taw x aku dh syg kau?tpi npe bgi harapan kalau ko xready..??perit hati neyh xde sorg pon tahu..dan jgn la bagi alasan lain kalau dah ada alasan yg kukuh xleh lupakan ex kau.aku leh terima..tpi jgn wt aku mcm neyh..


aku tetap windu kau and syg kau.cukup la sampai sini.
aku akan igt senyuman kau,gelak tawa kau,gerak tari kau,cara usik aku,cara renungan mata kau..aku akan windu semua saat2 tu..tapi biarlah aku sendiri buat masa neyh.cukup2 la...


lagu neyh memang buat aku betu2l sedih..


melawan kesepian-siti nurhaliza untuk yang bernama H.
semoga kau jumpa org yg lagi better dari aku.
goodnight.




Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang bererti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/siti_nurhaliza/melawan_kesepian.html ]
Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang bererti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu ku lawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti.

No comments:

Post a Comment